Srpen 2011

Být šťastná...

25. srpna 2011 v 17:42 | L>ůCi* |  Diary
Taak konečně píšu no ... Ani nevím, co vlastně mám psát. Poslední dobou se toho stalo tolik,že nevím co tu mám psát a co si mám nechat pro sebe:D. Ok, tak začnu asi Egyptem,že. Nejlepší dovolená ♥. Myslela jsem si,jak je Itálie nejlepší stát a přitom... ,DD Egypt jednoznačně vede už,no :)) :D Byli jsme tam teda 12 dní. Cesta byla celkem náročná ... Než jsme se dostali vlakem do Bratislavy,byl to celkem masakr. Ze Svinova jsme vyjeli kolem 3? Možná i dřív, už nevím. V Bratislavě jsme byli nějak 2 minuty před devátou .. A vyletáli jsme až 2:45 :DD takže na letišti jsem se celkem nudila, ale co :D. V Sobotu jsme teda byli v Egyptě. Teplo hned ráno ... Přijela jsem tam v riflích a svetříku, protože v česku pršelo, že:DD Vystoupili jsme z letadla kolem..7 ráno :D a vedro na umření .. Takže jsme dojeli na hotel, vybalili a šli na pláž. Měli jsme hlad jak prase, protože v letadle to jídlo stojí za nic, ale all incluzive nám začínal až na oběd kolem 2 .. Takže jsme měli all incluzive jen na pláži, a to byli jen drinky a tak, takže to nás moc nenasytilo,že:D.Takže jsme pak na ten oběd vletěli s taťkou celí nenažraní, mysleli jsme jak toho sežerem nejvíc,ale to jsme nevěděli jak moc nenažraní jsou arabové:D:D Nabrali si ze všeho milion jídlo, a pak třičtvrtinu odnášeli, svině:D Ale to jídlo fakt úžasné. Milion druhů salátů, polívek, masa, příloh, pečiva,zákusků,ovoce.. všeho. Ty zákusky byly mimochodem nejlepší ♥ :D. V té restauraci do mě bylo "zamilovaných" milion číšníků, což by bylo fajn kdyby byli pěkní a mladí,ale o třicetileté chlapy s prstýnkama na prsteníčku jsem moc zájem neměla. Mysleli si že mi je nevím kolik takže .. radši nechci vědět jaké se mnou měli plány ;);D. Ze začátku jsem si to obskakování užívala,ale pak mě to začlo srát, tak jsem se snažila muži který mě zdravil " Helloo...Helloooo my loove♥" vyhýbat:)):D. Ve městě to bylo ale 100x horší:DD Jen jsme večer vyšli z hotelu každý na mě pískal, otáčel se a měl poznámky typu " Ooo.. Beautiful.", " Oh myy god I loove you" .. Grr ... :D:D fakt hnus.. pak nám říkala delegátka že nejsou zvyklé na odhalené těla,protože ty arabky tam chodí zahalené,že, takže jím evropanky s kraťasama a výstřihem příjdou jak "levné ženy";);D. Nějaký černoch tam taťkovi nabízel velblouby za jednu noc se mnou, někteří si mě chtěli vzít, a milion si mě přitáhli k sobě a chtěli fotku :DDD Super. Takže jediné co mě tam sralo byla velká přízeň egypťanů, no ;).Na pláži nebyl ani chvilku klid, protože všichni egypťani mají potřebu se představovat takže si k nám každou chvíly někdo sedal se slovy " Where are you from?" "Czech" "Oooh..česky hezky, jak se máš?" :DD každý měli naučené jen ty věty "česky hezky, jak se máš, nazdar bazar" :D. Pak se další den divili,jakto že si nepamatujem jejich jména, ale kdo by si pamatoval samé "Maria,Ushery a bláblá" :D , když ještě ke všemu vypadají všichni stejně. ;)) Hned první den nás nalákaly na Beach párty za 8dolarů na osobu . Celkem na nic. Pořád dokola bříšní tanečnice:D Jediné co se mi líbilo bylo Mochito zdarma :D <3. Jinak slabota no ;)).Bylo to celkem náročné, protože to končilo ve 12 a ve 4 ráno pro nás přijel autobus do Luxoru. Byl to celodenní výlet po .. luxoru?:D Byli jsme v různých chrámech,prohlíželi jsme si život černochů, byli v dílnách, projížděli jsme přes Nil, viděli jsme banánovníky:D:DD a takové,no. Mě to nebavilo,ale chtěl tam hlavně taťka. Bylo tam ještě větší vedro než přímo v Hurghadě kde bylo kolem 44° přes den. Přijeli jsme až kolem 10-ti večer takže jsem byla utahaná jak kotě. Úterý jsme měli volné na opalování a ve čtvrtek ve třičtvrtě na 2 jsme jeli do delfinária. Bylo to přímo uprostřed pouště,nikde nic jen delfinárium. Bylo mi strašně líto těch delfínů, přišli mi jak cvičené opice :/. Pak zas čtvrtek,pátek volno na opalování a v sobotu jsme jeli o půl 8 na šnorchlování. :D Já jsem byla šnorchlovat jednou, nebavilo mě to vůbec:D Užívala jsem si tu jízdu po moři a sledování delfínů. Potom jsme zastavili na hodinku na ostrově Giftun, kde to bylo dokonalé a pak zas zpátky. A pak už jsme byli jen na pláži, žádné další výlety:).. Bylo tam strašně málo čechů ze začátku, a pak jsme se seznámili s Lukášem a Radkem. :D Jsou ze Zábřehu, což je hodně blízko takže .náhoda:) :D:D večery na zakázané pláži, s čtyřiceti kelímkama piva, domácí vodky a becherovkou:/:D byli úžasné:) :D . Odletěli ale dřív než mi,takže pak zas nuda:/ Za těch 10 dní co jsem tam byla jsem bylá opálená jak cyp, a 11 den jsem se začla nehorázně loupat! Takže do česka jsem přijela sloupaná, teď už to mám sloupané celé, a hodně mi to zmizlo ta barva no, takže zítra chcu jít na koupák doopálit se ;). Pak za těch dvanáct dnů co jsem byla zvyklá na minimálně 40° pro mě byl strašný šok, když jsem vystoupila v kraťáskách a tílku v Bratislavě kde bylo 17°, a v česku pak ještě míň. Hnus. ,D Musela jsem lovit z kufru svetřík;);D To je z Egypta asi všechno;).Ještě napíšu že mě překvapilo že tam bylo v 7 tvma jak v pytli, a že v moři byla voda čistá jak v bazénu.
Potom jsme byli s Wendou teď na té pouti v Kravařích. Vůůůbec se mi nechtělo, ale když Wenda dělala strašně uraženou, že musí být všechno podle mě,ale tam kam chce ona nejdu , musela jsem tam s ní,že:/. Zaplatila jsem 100 za vlak, zatímco ona to měla zadarmo,frajerka;) a stejně to stálo za ..nic ;). Kolotoče skoro žádné dobré..Ani kamikadze,nic. Takže jsem se nažrala:D.. Koupila jsem si cukrovou vatu, kde mi ani ten "vatař":DD nerozuměl že chci JABLEČNOU !!! a musela jsem to opakovat snad 10x!:D Potom pendrek . A pak kolu kde mě baba ošidila o 100, ale já jsem si jí samozdřejmě vyřvala zpátky,že:D. Pak jsme si koupily štěstíčko, kde jsme "vyhrály" vzorek voňavky,který je jinak zadarmo,super. Takže jsem měla nervy, o to větší je mám teď když jsem s ní jela a ona se mnou zítra ani nechce jet na debilní koupák který je u baráku skoro. Grr.. :D to je asi všechno,pochybuju že si to někdo přečetl, ale chtěli jste článek, a já když se rozjedu.... ;);D
Pár fotek pod perexem . . .